mandag 30. mai 2011

77 dager

Så lang tid har gått siden jeg har skrevet noe i min blogg. Ikke har jeg en god unnskyldning for denne perioden. Joda, avhandlingen min har gått fremover, men som vanlig bare med små museskritt. Nå er det forresten bare 5 og en halv måned til jeg skal levere og panikken har tatt tak i meg.

Nå trodde jeg at panikken skulle medføre at jeg jobber hardt med min store bok. I stedet for ser det ut som om jeg løper fra den. Åpner jeg dokumentet får jeg en slags "flukt-innskytelse" og helst bare vil løpe fra skrivebordet og pc'en. Dermed havner jeg på internettet. Overalt i denne cyperverden er jeg å finne, eller finner jeg meg plutselig. Så går no' dagane uten at min avhandling får den oppmerksomheten den MÅ FÅ NÅ. Selv når jeg nå skriver her, utsetter jeg altså mitt egentlige arbeid.

Jaja, tilbake til word-dokumentet. GRU!

2 kommentarer:

  1. Julia, vi må snakkes. Det kan godt hende jeg kan hjelpe deg. Jeg er ganske god på sånt. Jeg er ikke et profesjonelt byrå, og jeg skal garantert ikke ha 30 000, men vi må tenke litt sammen hva som er fornuftig. Har du en mailadresse som du kan legge ut her eller hos meg?

    SvarSlett
  2. Hei doktordamen! Hvordan går det med deg? Hviler du på laurbærene???

    klem

    SvarSlett