mandag 14. mars 2011

aiaiai

Jeg sliter med å få frem det jeg vil si i min store bok. Derfor kommer jeg inn her. Det er så godt å skrive og bable litt i vei her. Det er en fin dag ute og våren kjennes i hele meg. Litt skremt er jeg imidlertid denne uka. Store jenta vår skal gjennom en blitteliten operasjon for å få fjernet vann i ørene og polypp. I utgangspunktet ingen stor inngrep i det hele tatt, men jeg som hennes mamma klarer ikke å avfinne meg med den beskrivelse. Jeg vet det er så lite i forhold til alt det tøffe familier blir rammet med når et barn er alvorlig syk. I det minste kan jeg relatere meg bare så vidt med det når jeg allerede er så redd og nervøs for henne bare pga. dette lille inngrepet. Tenk hva slags følelser som røres når det er noe som virkelig er alvorlig. Det hele skjer på onsdag. Jeg må bare si til meg: Det hele går sikkert helt fint og bra!

2 kommentarer:

  1. Lykke til. Håper alt har gått godt for dere i dag. Min eldstemann opererte vekk mandler og falsk mandel da han var 4 1/2. Det er jo også en "rutinesak" på sykehusene, men jeg husker all min bekymring og engstelse. Med nyfødt baby med på sykehuset til operasjonen og toåring hjemme og denne lille store gutten min som var så tapper.
    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  2. Hvordan går det?
    klem på en fredag!

    SvarSlett