onsdag 9. mars 2011

Det snør - det snør - tiddelibom

Jeg vet at jeg må være tålmodig. Våren kommer - den kommer til slutt. Men i dag var det tøft å stå i bilkø til en barnehage som vanligvis med bil er 7 minutter hjemmefra (gående ca. 45 minutter så det er ingen reell alternativ for en to og halvårig and a working mom) og som vi trengte 25 minutter på å nå.

Jeg kom sent på jobben i dag, og jeg vet ikke om dere kjenner til det, men jeg kjenner at jeg på grunn av forsinkelsen aldri riktig kommer i gang. Jeg surrer rundt "den store boka" og kommer ikke frem til skriveånden min. Da tenkte jeg at et lite innlegg i bloggen min gjør susen og jeg tror jeg har rett med det. Det siste jeg skal gjøre før jeg setter i gang med skrivinga er å fulle vannmuggen min, ja, med vann. Så er jeg i gang - Bare 2 timer senere enn jeg pleier - uff.

Ha en fin fin vinterdag - og ja, jeg vet - våren kommer til slutt...heldigvis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar